Hoe zit het met die 'Strik'?

13-11-2018

Dat is een vraag die ik regelmatig krijg. En daar geef ik graag antwoord op!

De strik eromheen gaat over net dat beetje extra. Natuurlijk draait een advies en het opleveren van een opdracht primair om de kwaliteit van de inhoud. Voor mij staat de strik dan ook symbool voor zowel de inhoud (net dat beetje meer!) en de vorm (het strikje) waarin het wordt opgeleverd.                 Oftewel;  " Kwaliteit en afronding van A-Z. Afgeleverd met een grote strik erom!"

Concreet betekent dit, dat je in de samenwerking met mij, de volgende manier van werken zeker terug zult zien:

  • Kwaliteit, dat staat voorop!
  • Zet de klant centraal.
  • Start in de basis met het genereren van sterke shopper-, consumenten- en retail insights
  • Legt haar focus op die initiatieven die een zogenaamde 'triple win' opleveren- groei-initiatieven die een voordeel leveren voor zowel de shopper, fabrikant als retailer-.
  • Zoekt de Multidisciplinaire samenwerking op.
  • Werkt met een Strakke planning van A-Z.
  • En, oplevering in de juiste vorm en 'look & feel'. Ik geloof er sterk in, dat de vorm waarin de boodschap wordt gebracht cruciaal is om de inhoud van je advies goed over te kunnen brengen! Idealiter is dit kort en krachtig. En daar waar passend, wordt de aandacht extra getriggert met een originele vorm (denk hierbij aan de trade story of de categorievisie). Daarmee zorg ik ervoor dat de (shopper) oplossing, het plan of de presentatie direct presentabel is binnen jouw formule, voor jouw klant, of jouw organisatie!

Deze "Strik" resulteert hopelijk nog vaak in een grote glimlach in de samenwerking en afronding van een interim opdracht/project.

Kan ik iets voor jou betekenen? Neem even contact met me op!                Gerdine (06-52647997)