Over Mij
Kwaliteit en afronding van A tot Z. Afgeleverd met een grote 'strik' erom!
Gerdine Roubos
Ik help bedrijven om categorie- en merkgroei te realiseren als projectmanager, tijdelijke invulling in het team of als (functionele) coach. Dit binnen het uitdagende speelveld van category management, customer- & shopper marketing.
Het is mijn ambitie om category management teams nog succesvoller te maken. En bovenal om het weer vaker te laten bruisen. Tijd voor (nog) meer bubbels in het vakgebied.
Vanuit mijn achtergrond bij Nielsen, PepsiCo, Mars Nederland en Nestlé , heb ik een ruime ervaring (15+ jaar) opgebouwd in verschillende rollen binnen category management, customer- en shopper marketing. Zowel binnen het supermarkt- als in het out-of-home kanaal en ook online. Daarbij heb ik ook brede commerciele kennis & ervaring opgedaan van;
- Commercieel plan proces (opzet & begeleiding)
- Innovatie management
- Team ontwikkeling, ontwerp van- & opstart nieuwe teams
- P&L verantwoordelijkheid
- E-commerce
Mijn ambitie is om mijn kennis & ervaring verder in te
zetten binnen de dynamische wereld van FMCG en mijn horizon te verbreden naar
retail en nieuwe (vers) categorieën.
Lees hieronder meer over mijn werkstijl, werkervaring en wat je van mij kunt verwachten:
Werkstijl
Mijn werkstijl kenmerkt zich door resultaatgerichtheid, sterk analytisch inzicht en drive om te veranderen.
Ik krijg energie van complexe vraagstukken en veelomvattende processen. Ik ben oplossingsgericht en werk graag in teamverband. Mijn collega's en klanten omschrijven me als: een sterke projectmanager die de grote lijnen ziet en op basis van scherpe (shopper)insights een concrete visie en actieplan weet te formuleren.
Mijn rol in een team is die van een richtinggevende organisator- altijd op zoek naar nieuwe methoden om bestaande problemen op te lossen.
Opleiding
2000-2006 Wageningen Universiteit